Solig och härlig lördag

Igår blev det ännu mer sängläge på em och kvällen. Idag vaknade jag upp frisk! Ja så gott som iaf :-) 


Chillade lite ute imorse och hade väl inga speciella planer för dagen direkt men blev snart övertalad att ta med Leo till furuvik och kolla på Sean Banan. Så så blev det. En helt underbar dag alltså. Varmt och skönt medan vi fikade, kollade på djur och åkte en karusell. Grabbarna åkte ensamma. Läskigt tyckte mamman, kul tyckte ungarna. Haha. :-) Det var alltså Benjamin och Leo som åkte själv. Vi mötte upp Shiva, Basse, Benjamin och Olivia vid fikat. Så fruktansvärt mycket folk. Och alla som känner mig vet att jag drar mig för sånna tillställningar men det gick bra. När det e för Leos skull så e det lättare. Och bakom mina solglasögon (kan jag va mig själv) *sjunger* Det e lättare att vara i sin egen värld när man har solisar på ;-)
Sen spelade bananen från stora scen och alla ungar sjunger med. Så himla bra. Volymen var på lagom nivå för ungarna och showen inte för lång. Efter det drog vi direkt hem, slängde i Leo lite yoghurt och bytte till maskeradkläder. 10min senare e vi på väg till lokalen för födelsedagsfest. Pust. Jag e helt slut. Nu ligger han i sängen å babblar öronen av Daniel för han e så uppe i varv. Men han somnar nog snart. 



Förhoppningsvist får vi sällskap till Kolmården ocå. Besked om det sen :-) Men det e ju bara 2veckor kvar innan vi e där men det skulle vara superkul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0