Sol och promenader

Bidde ingen promenad i söndagsmorse utan bara föräldrahäng hos mor å far. Sol,regn å sen sol igen. Hehe. Avslutade dagen med en långpromenad på 10,5km :-) Var hemma runt kl22. Hade helt glömt bort tiden ju. Och att jag lära sova i tid för att jag skulle upp å jobba. Hehe Men det gick bra. Jobbade på mellstäd igår och sen en promenad med min onda fot (fick ont under långturen) och lyssnade på P3 dokumentär. Så himla skönt e det. Och idag har jag varit ute och målat staket hela hela dagar. Solen har tagit bra på ryggen och energin e slut. Får se om det blir nån promenad idag, beror på om jag orkar och beror på hur foten mår. 
Söndagspromenad



Måndagspromenad



Nya byxor igen. Lite mer diskreta ;-)



Måla staket



Dokumentär i öronen och tröjan uppdragen för bästa solmottagande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0