Nu rullar det bara på

Igår jobbade jag åt mellansvenska städ. Och idag hade jag fönsterputs åt hemtjänsten. Har för övrigt sagt upp mig från hemtjänsten oxå. Med omedelbar verkan. Jag tänker dock jobba nästa vecka åt dom ocå eftersom jag inte har mellansvenska då, sen så e jag fri. Hehe :-)
Så idag blev en ganska slapp dag. 3h fönsterputs och sen till logoped med Leo, vidare till barnens hus och systemet för presentinköp inför helgen partyn. Sen hem. Väl hemma börjar det tokregna och mitt huvud protesterade delux på väderomslaget men men. Bara bita ihop med tvätt, laga mat, gå med sopor osv. Har börjat packa till Kolmården oxå. Tiden går ju så fort nu och måste ta tillfällena i akt så allt koms ihåg och inhandlas osv.. En vecka kvar till årets Kolmården-resa. Längtar!! 3veckor till Danmark! Längtar ännu mer. Hihi :-) Nu e iallafall 2 omgångar kesoplättar klara och vi väntar bara på att Daniel ska komma hem så vi får käka upp dom! Hihi! Imorgon e det fredag och mellansvenska jobb och sen e det helg med partyn och lite slappande ocå. Hej!

10år sen jag tog studenten i år. Galet!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0