Semester del 2

Även detta inlägg är skrivet i efterhand......
9/7-14


Har haft en riktigt bra dag i parken idag igen. Inledde dagen med lite utkikstorn och sedan ett störtregn. Lite kanoter och andra åkturer. Solen börjar gassa. Varmt. Svettigt. Eländigt. Och väldigt mycket folk i parken. Helt galet faktiskt. Inte kul att köa nånstans. Stod i kö ca20min på en karusell innan de evakuerar människorna på och den gör ett driftstopp pga tekniskt fel. Tråkigt men så kan det gå. (Den kom inte igång förrän långt senare på em) Vi hängde mest idag och Chillade i värmen. Spelade på lite sånna "kasta-saker/kasta-på-saker"stånd.. Sen shoppades det en del idag med. Ska försöka komma ihåg att ta kort på nåt av det som köptes iaf. Kan vi ha handlat saker för ca 600-700kr. Svenska kronor. Runt kl15 så tröttnade vi och åkte till den lokala affären för lite matinköp och sedan direkt till campingen för ett svalkande bad. Superhärligt verkligen. Och Leo börjar bli så bekväm i vatten. Det är så mysigt tycker jag. Och varmt i vattnet var det. Så nu har jag premiär-badat för i år. (Pinsamt sent men men..)
Sen "grillade" vi lite korv, hamburgare och kyckling som vi avnjöt utomhus i 30graders temperatur. Dagens avslutades med en kvällspromenad med min fina härliga underbara man runt campingen. Livet e väldigt bra alltså. Nu sova för avfärd norrut imorgon bitti. Beräknad ankomst Sverige ca 13.00 och ca beräknad ankomst Ullared 16-17.00. Hejja semestern!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0