Shoppat

Idag hängde vi i 3-4timmar i Valbo. Dax att acceptera att man gått upp 10kg på 6månader. Nya kläder för att må bättre för stunden. Hoppas dock att jag orkar göra nåt åt detta nu. Har satt igång med träningen igen och försöker käka bättre. Men det e fan svårt alltså. 
Hittade 2par byxor som jag kunde ha! Byxor brukar jag ALDRIG hitta så det var en jackpot. Just nu ligger jag i ett bad då magen klagar efter McDonalds-lunch å sen hem-pizza till middag. Hehe. 
Fan vad ironiskt. Eftersom man försöker käka bättre. Men förtydligande, 2 cheeseburgare till lunch och 1 slice pizza till middag med sallad :-) Det e portionerna jag har ändrat på med kosten till en början (brukar sällan käka mcd till lunch överhuvudtaget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0