Julen 2014

Julen har flutit på utan större fadäser. Leo fick mycket lego i julklapp och är supernöjd med det. Jag gick å blev förkyld till juldagen och still going strong med det. Men har varit hemma och vilat resten av ledigheten förutom en handling på Ica maxi och en biofilm med familjen. Men ser ingen ljusning ännu och ska jobba imorgon. Kommer bli tungt. Behöver nya byxor på jobbet oxå då de jag har börjar bli för trånga. Men ska väl klara att uthärda i 2 dagar antar jag. Sen e jag ledig i 7dagar. Ska bli skönt. Ska än en gång inte göra nåt alls. :-) Hehe Kanske ska försöka få in bilen på service en av dagarna men vi får se. 

Eller egentligen ska vi ju fira lite bröllopsdag om några dagar oxå. Så nåt ska vi väl göra iaf ;-) Ett år som gifta. Gud vad gammal man blir hehe. 

Idag ska vi hem till gammelfarmor och käka mat iaf ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0