Bil

Ja just det. Nånstans under sommaren har jag bestämt mig för att köpa ny bil oxå. Har testat en redan men det verkar vara en rosthög (2011års modell) så den gick fetbort! Vet iaf vad jag vill ha. En passat, jag vill ha backkamera och att bilen ej ska vara silver eller ha ljus klädsel. Det ska heller inte vara elbaklucka. Igår kväll hittade jag på en ny bil så ska åka å kolla idag tänkte jag. Årsmodell 2011 pris 189 900 och cashmere brun metallic (typ samma färg mamma och pappa har på sin Volvo) Känner mig lite avvaktande eftersom den förra hade så grova fel så vi får se om det blir ny bil denna gång eller nästa eller nästa. Har ju inget bråttom med det. 
Så ser bilen ut som jag ska kolla på idag. 

Jaja, nu väcka unge å sen vidare till dagis och jobb. Hej'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0