Påsk

Vi har aldrig firat påsk i min familj när jag var liten. Å lika är det nu när jag e vuxen. Så långfredagen spenderade jag och Daniel med att åka till Stockholm med en av hans kunders bilar. Tog några cacher och drog norröver. I bilen hem kommer Daniel på att vi ska åka upp till Sundsvall å fortsätta cacha. Haha. Okej. Hem fort och packa bilen sen drog vi. Höll på ett tag tills det blev för kallt och lite mörkt ute. Så ställde vi oss på en uppställningsplats å sov lite. Sen mitt i natten drog vi hem igen. Haha :-) Jag älskar Sundsvall. Så himla fint. Vi e högst överens att om vi måste flytta nånstans nångång så blir det dit. 



Igår och lördagen spenderades hemma med att sola och rensa hemma. Jag e bra på att rensa ;-) 
Annandagen idag och vi ska hem till mop och grilla. Långklänningen är på och bikinin under ;-) Slappardag igen :-)

Jag har kört lchf sen vi kom hem från fjällen. Strikt. Har absolut inget sötsug längre men märkte första veckan för liten nedgång så jag skippar även nötter. Igår käkade jag första sockret, jag tog ett sånt litet chokladägg som Leo fått i sitt påskägg. Men har inget behov av fler eller annat godis. Minus 3,5kg hade jag på invägningen igår, känns bra. Om jag nån gång skulle kunna bryta 70kgs vallen... Har bakat en massa lchf, både godis och bakverk så allt funkar ;-)
Idag tar jag med en zucchini-kaka till Mop (mamma och pappa) som är helt utan socker och mjöl. Hoppas den är god :-)

Sen när jag rensade igår hittade jag massa napphållare. Var lite pyssel kvar på dem men jag fixade till dem å de ligger på Tradera nu. Hittade även massa trikå-tyg, jag ska nog sy lite mer snart. Känner mig så himla pysslig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0