Helg och ledigt

Städdag i föreningen igår, målade fasad. Gillart! 
Fortsatte hemma med fönsterputs och storstädning av tvättstugan. 8 av 12 fönster klara. Härligt. Idag e det min lediga dag ;-) Tänker bara göra saker jag har lust med. Dvs ligga i solen så mycket som möjligt och sen åka på geo-event. Daniel Fixar Leos innebandyträning och sen kalas hos Nova. Härliga dag! 

Förresten så funkade jag alldeles för mycket igår med maten. En korv med bröd och sen en halv stor chokladkaka, några chips och en twix. Fy mig. Men från denna vecka ska jag ha en dag per vecka där jag får käka lite vad jag vill. Men inte i den kvantiteten! Åt ju även potatis när vi var ut å käkade i fredags .. 


Men som tur e går vikten ner ändå. Alltid invägning på söndagmorgon. -4kg nu.. Snart så.. Men blir man nånsin nöjd? Det tror jag inte. Men men.. Kul å se att det funkar iaf. 


Så "fet" e jag ju inte ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0