Tisdag

TiSdag

Alltså vissa dagar gör jag så himla mycket. Nu e klockan lite efter 12 och jag har hunnit jobba lite, varit hem till min sjuka mor med hennes telefon hon hade glömt på sitt jobb (är ju på övervåningen där jag jobbar) sen tränat 45min och hälsat på Daniel på hans jobb. Sen har jag stödhandlat lite, åkte hem och målade brädorna runt garageporten (vi fick ny garageport för 2 veckor sen), vart ut i förrådet och stuvat om lite så man kommer in där, lagt in lite saker inför vintern. Sen planterat vårlökar i rabatten. Ja just det. Jag har även beställt biljetter till en Brynäsmatch med Leo. Hans första. Ska bli kul!
















Nu ska jag baka lchf-godis, sortera in lite Ullareds saker där det ska vara, laga thailax tills i eftermiddag, duscha och dammsuga. Blir nog en torkning av golven med för det behövs verkligen. 
Undra om jag ska sy i namnlappar i Leos kläder när jag ändå håller på. Vi får se. Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0