Snart helg

Idag torsdag hade jag en massa städningar så slutade kl1630. Sen hämta Leo och hem för middagsfix. Blev våfflor. Mums. Sen skruva lite här hemma som följdes av ett varmt bad. Fick snart sällskap i badkaret dock, men det e okej.. Satt där i badkaret och studerade min son ett tag. Alltså hur i hela friden kunde han bli så stor helt plötsligt. Ja alltså så plötsligt är det ju inte men man hänger lixom inte med. Jaja, klev upp och dammsög innan Leo kom ner igen. 
Nu ligger han och sover och jag ska snart hoppa i säng med. Sov riktigt dåligt inatt så känner mig sliten. 


Imorgon blir det jobb, träna och lite städjobb. Sen Ica maxi och storhandling då vi ska ha middagsbjudning i helgen. Längtar tills man får slappa lite. Alltså nästa vecka. Haha. Har inte en enda städning inbokad då. Tackar! 

Kanske passar på att tvätta fönster här hemma och göra det sista ute innan det blir för kallt. Finns alltid saker att göra lixom. Jaja. 

Slänger med en bild på Daniels rum som börjar bli klart. Inte än riktigt dock. Saknas en vitrindel till tvhyllan och lite annat smått och gott. 

Bilden e fail pga brist på belysning samt iPad-kameran :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0