Sjuk?

Nu verkar det sig inte bättre än att jag har gått och blitt sjuk. Eller halvt. Det e skitsvårt eftersom kroppen mår halvt bra. Det svartna för ögonen, magen gör ont och har noll flås. Och om en timme kan jag känna mig helt frisk igen.. Å så går det om. Så har det varit hela dagen. Har ju planerat ett gympass imorgon men vi får se hur det blir med det. Om jag ens kan pallra mig iväg till jobbet. Jag borde ju VERKLIGEN då jag har lånat en slagborr som ska tillbaka. Jaja vi får se. Anledningen till att jag kom på att jag ville skriva nu var att styrkan börjar ju komma och ett litet bevis e ju en bild. Eftersom jag gillar axlar, rygg och armar så fokuserar jag ganska mycket där genom att lägga på ganska tungt. Men iaf. 3,5veckas gymmande och jag ser resultat. Roligt!

Nu kommer en sån bild jag lite halvt skäms över men men.. :-) Bjuder på den idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0