Onsdag och riktig höst

Ja igår var det full fart. Jag bakade LCHFgodis som var superduper gott! Som ischokald med jordnötssmör. Mums!
Blev dock ingen torkning av golvet då jag prioriterade en powernap. Haha. 
Idag känner jag rejält med träningsvärk i axlarna, precis som det ska vara :P Älskar att träna axlar och rygg. Jag hoppas dock att mitt revben skulle vilja läka till 100% nån gång så jag kan börja träna nedre delen av ryggen och magen med .. suck .. 

Imorse var det riktig höst ute, lite blåsigt, lite blött och en del kallt .. Så äntligen kan jag använda mina nya fina skor med bra samvete.. Hehe :P

Idag e planen att jobba lite, sen åka och jobba på andra jobbet några timmar, sen åka och träna, hämta Leo, städa lite hemma och sen bara slappa. Woho!
 
Trevlig onsdag! Snart helg igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0