LCHF

kom och tänka på en sak .. en riktigt bra anledning att käka LCHF är att man sällan är hungrig och man blir så skönt mätt när man käkar.. nu äter ju jag LC men skippar ganska så mycket HF :P Jag blir mätt utan fett oxå så jag skipper helt enkelt kolisarna utan att tillföra mer fett till kosten.
och det funkar bra tillsammans med min träning. och träningen går riktigt bra måste jag säga. armarna och axlarna börjar få lite form och jag känner mig starkare, särskillt i benen. DOCK, ett stort dock, så mår revbenet inte bra alls. Det går lixom inte över. Det är 8veckor sen jag gjorde mig illa. Har inte känningar i mitt vardagliga liv lixom men under träning eller om man ligger på mage och sover så känner jag av det. Och kan till exempel inte sträcka armarna över huvudet och andas in samtidigt, det gör skiiiiiiiit ont.

jaja, lchf iaf, jag tror det har gått lite mer än 2 veckor sen jag började igen. Har fuskat 2 ggr, varav en gång var en (vanlig) macka med prickig korv. Men nu har lixom suget lagt sig vilket är mycket trevligt. Slipper man gå och tänka på socker hela eftermiddagarna och kvällarna.
Jag kollade i ett reklamblad igår och lixom prickade av sånt jag inte kan äta, vilket var nästintill allt! Det är socker socker socker i det mesta vi äter. Galet ju! Men det e ju så världen ser ut så jag kommer ju käka "vanligt" sen igen och käka allt det där sockret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0