Oj då :-)

Alltså tiden verkligen springer ifrån mig! 

Hösten rullar verkligen på och det gröna ute är nu mestadels gult. Superhärligt! 

I helgen var vi och kollade på innebandy med småkillarna som hade superroligt. Hmm.. Småkillarna innebär Leo och Eric  Hehe. 
 
Mamma och pappa har även varit här och hjälp oss med att bygga klart förrådet ute. Så himla härligt att kunna ställa in saker i förrådet och sen nå dem igen. 




Det kliar i mina pysselnerver så jag har beställt en massa saker hem som jag ska pyssla med nu i höst. Ni får antagligen se mer om det senare. Tar nån vecka eller så att få hem. Jag var uppe till kl0230 inatt och kollade runt på vad jag behövde och för inspiration. Kunde lixom inte släppa det. Precis som vanligt när jag blir fixerad vid nåt jag vill göra. Hehe :-) 


Ja just det. Jag har även köpt en ny bil! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0