Hemdag

Idag har vi varit hemma, jag och Leo. Min bil tog Daniel imorse så den fick en välbehövlig tvätt. Vi startade dagen med en omsomning till strax efter 9. Sen hängde vi på sängen innan det blev en dusch. Gjorde sen pannkakor till brunch och Leo hjälpte mig att skruva ur alla skruvar i badrummet nere. Här ska målas!! Toastolar (plural för att badrummet uppe ska oxå få en ny yta) är inhandlade och eventuellt svänger jag förbi k-rauta och köper tvättställ, blandare, duschblandare, avlopp osv osv imorgon. 
Jag körde en första sväng med att täta hålen oxå, ska göra igen imorgon. 
Sen tvättade vi lite och gjorde rent akvariet tillsammans. Sen tröttnade Leo och tog iPaden och kollade på film. 
Jag körde ett varv med dammsugaren och extra noga i trappen. Sen tog orken slut. Man ha ju lixom bara viss ork per hemdag. Haha :-) Så vi hängde på soffan tills Daniel kom hem. 
Nu sover Leo å jag ska krypa ner jag med. Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0