Dålig dag och bakning

Verkar som att väldigt många har haft en riktigt dåligt dag idag, i alla fall om man läser bloggar och fejjan. 

Min dag har varit jättebra. Lite kort tålamod men jag har hållit igen så det har gått bra. Jobbade en stund på förmiddagen och sen hem och baka. Bakade lchf-muffins (betyg 1 av 5), lchf-chokladbollar (3 av 5) och Oopsies (4 av 5) Oopsies är lchf-bröd man gör själv av ägg, Philadelphiaost och vanligt gul hårdast. Sen fixade jag en fiskgratäng som vi åt såklart ;-) 
Å nu på kvällen åkte jag med Leo till gympan. 

Har försökt hittat på vad för nåt vi ska göra med våra badrum.. Kostar lite mycket bara. Ca 10 000 bara i porslin med tillbehör (till 2 st rum alltså) Sen färg, lite kopplingar och avlopp å sånt. Sen ska väggskåp inköpas oxå.. Ja.. Vi får se vart vi hamnar.. Inget brådska ännu. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0