Utbrott

Alltså det finns en familj som har barn på dagis och det verkar som att hela jävla familjen e helt jävla intelligensbefriade. Har hänt en del småsaker (nej detta e en underdrift och denna kommentar har jag lagt till i efterhand) jag gått å irriterat mig på men idag så brast det. Många bäckar små heter det va? 
Jag parkerade där jag alltid parkerar för att gå in å hämta Leo. Alltså vid staketet typ vid grinden. (Finns inga pilar under de nya parkeringsskyltarna så de gäller ej) När jag kommer ut igen har farmor/mormor parkerat precis bakom mig, 2m kanske. Jag hämtade 1345 så det var sammanlagt 5 bilar på
Parkeringen = många många lediga platser, på båda sidorna men nej hon ska stå precis bakom mig. (Hon sitter dock kvar i bilen) Och har lixom parkerat in mig. När jag går ut så öppnar jag bilen varpå det blinkar och jag tittar på henne för att se om hon observerar att hon stängt in mig. Ingen respons alls. Sätter fast Leo, går runt och startar bilen. Kollar backspegel om hon gör det samma för att flytta sig. Nope. Så jag börjar "jucka" med bilen, fram och tillbaka, mot hennes bil och fram igen. Så jag tar mig ut eftersom det var en bit till bilen som stod på min vänstra sida (staket på höger) Då startar hon bilen och backar samtidigt som jag kommer upp jämnsides med henne. Så jag backar lika mycket som hon för att kunna glo argt in i bilen men hon kollar bara åt ett annat håll. 1. Varför inte ställa sig mot kanterna där det e "meningen" att man ska parkera. 2. Varför ignorera mig när jag tydligt vill ut med bilen? 3. Varför inte bry sig när jag sen sökte kontakt.. 
Jag blev så jävla arg att jag satt å skrek i bilen massa fula ord som Leo inte brukar få höra men ibland så kan jag inte hålla mig å då exploderar allt.. 
Ska inte skriva vad jag tycker då det är orättvist när de inte kan försvara sig men jag har min åsikt kvar och den stärktes idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0