Badrummet del sjuttielva

Ja nu så. Vattnet inkopplat, toan igång, handfatet funkis!! Woho. Mamma tog hem och tvättade 2maskiner igår åt mig så blev bara 3 maskiner idag när den kom igång. 
Det som återstår e att skruva åt blandaren (svårt att komma åt, behöver nåt specialverktyg), sätta upp en hängare, måla de gamla hålen som inte blev så bra första gången :-) och en till taklampa. Ska ta nån bild imorgon tänkte jag. 

Imorgon ska jag bara till Sandviken en sväng på dagen och sen tänkte jag börja greja inför målningen på det övre badrummet. Plocka ut allt, tvätta väggarna och lite sånt. Sen är det badrummet avstängt några veckor. Blir skönt när allt är klart. 

Nu e det sovadax dock. Torktumlaren går fortfarande och jag har lite svårt att slappna av och somna så länge den är igång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0