Allhelgonahelgen

Nu e den till ända. Var till gravar igår och tände ljus. 10 år sen Åsa dog! Galet vad tiden går snabbt. Men så e det, "farfar" och morfar fick oxå besök och några till. Sen hem till farmor på fika. 



Innan vi åkte till kyrkogårdarna så hann vi med k-rauta, Biltema, Ikea och Arken Zoo oxå. Blandaren hade inte kommit in på k-rauta än tyvärr och badrumsskåpet jag köpte var defekt. Så arg vart jag på det så vi åkte ut till Ikea igen och lämnade tillbaka det, och såklart, det fanns inga fler sånna... Suck.. Så åkte hem tomhänt.. 


Kom hem runt halv sju och käkade världens godaste sallad som Daniel gjort och sen målade vi badrummet.. Igen. Man måste ju måla ett gäng gånger. Vid kl21 kunde jag slå ner rumpan i soffan efter en låååååång dag. Men gissa vem som somnade på soffan. Haha :-)

Idag vet jag inte riktigt vad vi gör. Målar såklart men sen då :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0