Lång lördag

Nu när Leo e hemma igen blir dagarna så långa. Upp runt kl6 å sen en hel del saker att höra hela tiden. Det går i ett. Tog en liten biltur med Leo på eftermiddagen och. Köpte glass vid HakkeGård å sen hem igen. Hehe. Tyvärr började det småregna lite. Köpte diskmaskinsrengöring på hemvägen då diskmaskinen inte har funkat tillfredsställande sen vi flyttade in. Nu e den rengjord å vi får se om den funkar bättre.

Hur man vet att Leo varit borta en vecka, tvätten innehåller ett par kalsonger å resten e mina kläder (Daniel tvättar själv) .. Hehe

Nu har vi precis sett film och det e tokdax att sova. Upp om ca 6timmar igen. Har inte bestämt vad vi ska göra imorgon men en riktig handling behövs verkligen nu när vi har funnit oss till rätta här hemma.
Jag vet inte, ska jag smälla upp fler bilder här hemifrån eller räcker det tro.. Det e ju absolut inte klart men allt e uppackat iaf och det e en massa detaljer som vi saknar bara.

Jag har semester nu oxå och vädret ser ut att bli riktigt kalas i nästa vecka. Iallafall slutet på veckan. Himlarns vad jag längtar till lata dagar i solen. Funderar på om vi ska hänga på Iggön en del. På stranden där. Vi får se. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0