Söndag 2 advent

Var å hämtade Leo och när jag kom hem så var taket redan skottat. Woop! Och saker var inhandlade för att göra julgodis. Pepparkakshuset blev en katastrof så jag får nog köpa ett nytt om vi ska ha ett. Brände mig bland annat på sockret varpå jag råkade kasta sönder en sida osv. Hehe. Men fick ihop massa godis iaf. Bäst vart chokladpralinerna med vit fudge i. Har tyvärr inte tagit nå bilder men kanske gör det sen :-) Sen dammsög jag ÖVERALLT och torkade alla golv. Drog fram soffan å rensade på Leos rum med. Allt medan Daniel målade badrummet där uppe. Tidsplanen e ju innan jul så vi får ta och sätta lite fart nu ;-) Ska målas en gång till innan vi kan börja monteringen igen. Längtar! Saknar mitt badkar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0