Såklart

Såklart så stukade det i Kumla så vi var inte hemma igen förrän vid kl20. Leo var super trött. Sara var trött. Det vart raka vägen i säng för Leo och för Sara blev det lite plock och pill här hemma innan jag stupade i säng. Idag har jag köpt en ros att plantera på framsidan och snart ska vi åka iväg å hämta sten till baksidan. Tänkte försöka hinna baka oxå. Vi får se hur det blir med den saken.

Imorgon bitti ska jag till tandläkaren och ska försöka hinna iväg till gymmet oxå. Det e lite svårt när Daniel jobbar kväll men imorgon e han ledig iaf.

Har ni nånsin känt känslan av utanförskap? I vuxen ålder.. Jag är glad för er skull.. Nej det e jag inte, jag e avundsjuk och bitter.

Jaja, jag har bokat tid för rengöring in och utvändigt av min bil på måndag. Äntligen!!! Carclean e bra skit de. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0