Friskis

Nu e gymkort köpt och jag är igång. Var ner med Frida på stan idag direkt efter jobbet kl16. In på Friskis å så hör man HEJ SARA!!
Jag har inte tränat där sedan 2011. Haha. Där står Jonas och vinkar glatt. Han hjälpte mej mycket med träningen förr. Köpte kort och jag frågar om det finns tider för intro den närmaste veckan men det finns inget alls så han erbjuder sig att sätta ihop ett program åt oss. Tackar!! Så Frida fick kämpa lite med kettelbells som hon aldrig provat förr. Gick igenom massa övningar och jag ser fram emot att få börja "på riktigt". Vissa saker får jag vänta med eftersom revbenet FORTFARANDE krånglar. Men det e mycket bättre som tur är. Kom ifrån Friskis vid kl1810 åkte direkt hem och käkade lite försenad söndags tacos.
Nu har jag precis gjort matlåda och ska chilla lite innan jag ska sova.
Blir jobb 7-1045 på ett ställe sen jobb 11-1545 på andra stället och sen träna mellan 1615 och 1730. Fullspäckad dag i morgon med. Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0