tisdag

idag känns ögonen lite bättre. inte bra men bättre. å det e framsteg iaf.
morgonen började ganska tidigt hos oss idag men det gjorde inget. sen blev det tjafs å bråk när kläderna skulle på. då hade ju leo redan hunnit börja med nån lek å då vill han ju verkligen inte gå till dagis. han e ju mitt uppe i nåt viktigt lekmoment. jaja .. på med kläderna å sen ut. not. vantar! nej leo du behöver inga vantar. joho. nehe. osv.. jaja, på med vantar på ungen då.
sen tjafs påvägen till bilen, i bilen, vid dagis, när vi klär av oss på dagis och när jag ska gå. såklart ..
lämnar honom faktiskt med en klump i magen (händer aldrig!!!!!) å han e riktigt ledsen. å jag känner mig arg å sur å ledsen. suck ..
får dåligt samvete för att jag kramade honom dåligt när jag gick. för att jag inte kunde behålla lugnet på morgonen. detta har hänt endast en gång tidigare och då ringde jag till dagis å hörde att han vart glad igen.
funderar på att göra det idag oxå.
jaja, så e det iaf
nu ska jag jobba lite iaf .. å leta lite dessertskålar mellan varven..
hej!
image description

(varför blir det inte radbrytning där jag gör det? när jag trycker på publicera så "hoppar" allt i hop i en enda stor klump av text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0