ny vecka!

vet inte vad det är men kanske blåsten? mina ögon dööööööör .. kliar å rinner men känns samtidigt torra delux .. funderar på att ta en tablett när jag kommer hem :)
å idag e jag stel i nacken! det första jag kände när jag vaknade .. suck ..
har sovit riktigt oroligt då leo snurrat runt som en tornado i min säng i natt. sen när han vaknade i morse pratade han en massa strunt så jag gissar att han har drömt en massa tokigheter :P men det e väldigt gulligt.
drog på mig shorts i morse, öppnade dörren å det kändes okej ute. slängde på leo kläder å skickade ut honom å då inser jag hur kallt det är! himlarns. eller alltså, det blåser ju massor. blev jeans å 10minuters försening .. haha
ikväll ska vi käka fisk å det var så himla länge sen jag gjorde fisk nu så jag längtar hem till middagen. haha :P
ja jag vet .. allmänt babbel igen.. jag e ju bra på det!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0