Lång men härlig dag

Ja jag överlevde pappren på kontoret å drog så småning om till revisorn å där fick jag med att göra. Haha ja men det e bra, då vet jag vad jag ska göra imorgon då :-)
Slutade runt kl1430 å hämtade Leo vid kl15. Hem å städade lite i väntan på att solen skulle titta fram igen. Hade precis blitt molnigt. Sen kom solen å då satt jag mej å läste en tidning å Leo försvann på springcykeln.
Å idag var första gången jag fick gå å leta efter honom. Inge nervös var jag alls men hade jag inte hittat honom så hade det varit jobbigare. Gick ett varv å under andra varvet utökade jag söker lite å där var han, på parkeringen mellan bilarna.
Pannkaka till middag å sen kom vira å josse över å vi snackade skit å småttingarna lekte å fikade kex. Sen vart klockan för mycket.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

åååååh vilka sötnosar!

2012-05-27 @ 20:48:16
URL: http://www.josephinewestling.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0