dagen

för det första håller mina ögon på att torka ihop .. suck ..
Leo ville ha mössa å vantar i morse, kändes som det var vinter igen även fast det inte var super kallt i morse, det var kallare när regnet kom lite senare under dagen men då var han ju förberedd :P
Plockade lite rabarber idag, vill ha mer. nån som har??
Alltid kul att shoppa för andras pengar. Detta är snuskbussen på jobbet som behövde få sig lite uppiffning. jag var till ikea å köpte kuddar, lakan, filtar sen till media markt å köpte en 22tums teve.
lånade en klammerpicka av partik å så blev det ..
såhär!
so much better! men behövs lite arbete på stolarna i bussen oxå, det e ganska äckliga. iaf mönstret på tyget .. haha
Var och hämtade min bil imorse, betalade med glädje 1000kr extra för att de passade på att fixa 2 andra bucklor oxå. men jag visste inte att jag skulle få en ny oxå!
tack för den lixom, den var inte där när jag lämnade in bilen .. skittråkigt å jag vill egetnligen inte tro att de råkat gjort det där på verkstaden utan att nån märkt det men jag e 100% säker på att den inte var där innan å daniel säger samma sak.
trist men så e det. den ska in igen på verkstaden om 2 veckor .. suck .. nån som vill låna ut en bil till mig??
Egentligen hade jag ingen lust att laga mat idag men eftersom vädret var dåligt så hängde vi inne å då blev det att jag fick lite tid över. blev fläskfilet i nån sorts currysås och pasta. leo fick köttbullar å pasta.
4
sen gjorde jag en snacksbricka med godis, ostbågar, popcorn, bullar, saft och mjölk. nyttigt delux!!
haha
vi ses
ps. yttligare en gång, detta med radbrytning??? why dras det ihop fastän det inte e så när jag skriver det????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0