Vaken

Var varit vaken sen kl5. Har lite svårt att sova på morgonen när jag vet att det e mycket att göra å så.

Dessa två dagar ska jag både åka fram å tillbaka till Västerås å kolla på bil å sen till fjällen. Har inte ens kollat resvägen till fjällen kom jag på. Men det löser sig.

Väckte Daniel kl 0525 å han stack till jobbet nyss. Jag älskar att sova å vakna bredvid mina 2 killar.
Om en timme ska jag väcka den mindre om han inte vaknat ännu.

Idag:
Fixa räkningarna för nästa vecka på jobbet
Betala ut löner
Lämna Alf på djurmagasinet
Köpa kaninmat
Städa
Packa det sista
Vattna blommorna
Sopor
Köra Leo till Sätra
Äta (det glömde jag igår så det e viktigt idag)
Köpa färdkost (både dagens resa å morgondagens resa)
Åka till Västerås
Sova

Har säkert glömt nåt men det märks under dagens gång. Har en liten plan på hur var å när jag ska göra allting.

Daniel var så snäll igår å fixade rätt däcktryck och fyllde upp med spolarvätska åt mig EFTER hans träning. Tack tack tack

Ja nu blir det väl en tevetimme då kanske. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0