Dag 3 Bandvagnsåkning

Japp som ni såg åkte vi bandvagn idag. Riktigt kul faktiskt. Åkte upp till en våffelstuga å mös några timmar. Käkade en våffla och tog en geocach sen ner igen med samma bandvagn.

Eftersom vädret inte var det bästa så vart det bara en kort tur. Var hemma ca 14 igen. Jag la mig å sov för min mage dödar mig av all mat å godis å sånt man stoppar i sig här. Å mackor!!
Ska tamejtusan käka fil imorgon bitti i stället för mackor så minskar vi brödmängden med 50%iaf.

Sen gick eftermiddagen å kvällen så himla fort å nu ligger Leo å sover bredvid mig å jag försöker oxå sova. Men det går sådär eftersom min mage fortfarande inte gett upp det onda. (trots en Alvedon å en Ipren)

Kanske ska läsa lite ur min bok, då brukar man bli trött ju.

Imorgon ser det ut att bli en mellan-dag med valfri aktivitet så vi kanske åker till leklandet då. Vi får se. Det kanske blir strålande sol oxå. Never know i fjällen lixom.

GodNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0