Lill-fredag

Denna dag har varit lugn. Vet inte ens vad vi gjorde men helt plötsligt e klockan 15 iaf. Åkte då hem till Johanna å snabbfikade å plockade rabarber.
Vill fortfarande ha mer rabarber om nån har över. :-)
Tänken var att jag skulle sova över hos mamma å pappa idag för att fixa saker direkt imorgon bitti men jag fick inte se sista avsnittet av dh där så jag åkte hem.
Haha alltså jag har inte följt det på väldigt länge men sista avsnittet vill man inte missa.

Så summan e att jag e hemma själv nu å jag hatar det. Blir alltid så nojjig när jag e ensam oxå, hör saker å tycker att nån e i andra rummet å sånt. Suck.

Btw så gillar jag Leos stol, han sitter väldigt bra i den. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0