Sätra hela dagen

Ja som sagt har vi varit i Sätra idag. Badat, solat, hängt och bara varit. Superduper skönt verkligen. 
Leo gillade poolen när den inte skvätte på honom. Eller det var såklart sällskapet som skvätte men sånt får man lixom räkna lite med. :P Hehe
 
 

Jag tog mig en liten springtur idag igen. Samma runda som igår. Gick lite (med betoning på lite) snabbare än igår. Så nu e det bara att kämpa vidare.
Leo tyckte igår att jag var blöt när jag kom tillbaka från springturen, han frågade då om det hade regnat på mig. Förklarade att jag var svettig å han smakade på min panna. Idag ville han självmant smaka på min panna när jag kom tillbaka 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0