fasen då

i dag mår jag skit .. riktigt jävla dåligt ..
har varit hos psykologen å det gick bra iaf. ska börja med kbt-behandling (http://sv.wikipedia.org/wiki/Kognitiv_beteendeterapi)
Vet inte hur jag ska orka med dagen bara .. tur attklockan e ganska mkt. vill bara sova .. det här med ångesten och panikångesten tar verkligen musten ur en.
jag e typ alltid trött nu .. kan somna när som helst jag får en kudde och en filt. men men .. jag kämpar på .. jag vet ju att det kommer att bli bättre.

vet inte riktigt varför jag känner såhär men när jag köpt ny bil ( /slängt ut den jag har nu) så kan jag äntligen börja om å gå vidare med mitt välmående och fram tills dess så håller jag bara näsan ovan vattenytan å överlever. bilen symboliserar alldeles för mkt för att det ska vara hälsosamt haha :P

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0