bloggen och livet

Ja eftersom bloggen inte vill som jag vill så försöker jag forma om den lite. Med nytt utseende å lite sånt. Får se om det funkar :P
Nya kategorier kör vi på och nya bilder. (work in progress på bilderna)

& eftersom livet tagit en vändning å jag seglar i motvind så måste jag försöka göra det bästa av situationen.
(utan ordning eftersom jag e bra på att ordbajsa)
  • Fräscha upp bloggen (nej jag tänker inte skriva nå bättre än jag gjort hittills men kanske prioritera lite mer) 
  • Byta bil (är på G, vill ju ha en bil som jag känner mig stolt över och mår bra i),
  • KBTbehandlingen (som jag hoppas väldigt mycket på)
  • Njuta av sommaren (och hoppas att jag får betalt från f-kassan)
  • Kolla upp mitt onda öga (har haft problem med ett öga i snart ett år. Dock så vet jag att jag inte kommer göra nåt åt det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0