Helg

Nu äntligen e det helg. Å som vanligt mycket att hitta på.

Igår (fredag) lämnade jag Leo i Sätra och åkte hem å gjorde mat. Tyvärr blev sällskapet lite sent men det gör inget.
Sen hade jag bokat relaxen i lokalen här utanför. Riktigt mysigt vart det. 2 timmar gick alldeles för fort. Skulle vilja haft 3 timmar på sig med städning å sånt.
Sen gick vi hem vid kl22 å lyssnade på radio(!!). Vid 2330 skulle i Se film men jag hade redan slocknat. Haha.

Dagen idag började kvart i 9. Daniel stack ut å sprang å jag fixade här hemma. Sen iväg å spelade 75min badminton. Så himla kul var det. Igen igen igen säger jag bara.

Å det blir nog igen inom kort. Hihi.

Sen direkt i väg till Kumla kyrkby (i närheten av Sala) för att hämta Alf.
Till Sätra å hämta Leo.
Hemma vid kl16 å Daniel började med maten. Så himla god gryta!!! I love!! Maten blev klar ca 20 å innan dess hade vi tillsammans lagt Leo faktiskt.

En hel flaska vin gick åt ( väldigt gott ) å nu ligger jag halvt död i sängen. Leo sover fortfarande såklart å Daniel har åkt in till stan för att gå på krogen. Lång dag detta. Jag sover innan 2230. Haha

Imorgon drar vi på innebandy mitt på dagen å sen Tacos på kvällen som vi ALLTID kör. GodNatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0