Mitt i natten

Leo hostade ganska mkt nyss så jag gick upp å fann honom sittandes på sängen sin. Tar in honom i köket å frågar om han vill ha lite hostmedicin. Ja det gick bra. I med 2.5ml lakritsluktande hostmedicin men han vill ha mer. Fick en liten skvätt till. Går in i mitt rum å slänger sig på kudden. Hostar 3 ggr å somnar om.

Daniel å jag har haft spelkväll så jag hade inte somnat än å nu blev man vaken ett tag till.
Provade ben & jerry- glass idag för första gången, inte min grej. Men jag e ju inte så förtjust i glass från början heller. Så senaste tiden har jag vidgat mina vyer en del. Provade ju kebab för första gången ever för 2 veckor sen å käkade även det igår. Ja jag vet, 26 år å kebaboskuld.

Jana god natt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0