Lchf

Nu e det dax igen. Jag kör 2veckors strikt LCHF (förutom på söndagkvällar då vi alltid äter Tacos) med start i helgen när jag har handlat.
Efter det kör jag som jag gjorde ett ganska långt tag i höstas. Dvs skippa potatis, ris å pasta så gott det går. Inte strikt LCHF men till viss del.

Btw så e Tacos ganska bra mat ur denna synvinkel. Bara skalen/bröden som inte klarar gränsvärdet. Tillåmed den röda tacosåsen är "godkänd" Woho!
Jo nötterna e heller inte helt okej men nötter käkar jag ändå när jag käkat LCHF för nåt snacks måste man ha när man skippar chips, godis, choklad osv.

Ser fram emot att slippa en uppblåst mage. Å sen kanske man ska ha ett viktmål oxå.
7kg? E det för mycket? 5kg kanske. Jag vill "väga in" mig först så jag vet vad för matchvikt jag har just nu sen tar jag nåt sorts mentalt beslut efter det.

Wish me luck. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0