Grannkärring

Jag skriver sällan om henne längre. Å det e ju egentligen bara positivt. Särskilt med tanke på hur det har varit.
Senast jag märkte nåt av henne var ju när hon åkte ambulans å sen kom hem för några veckor sen. Hon var borta kanske 1-2 veckor då.
Innan dess hade jag kontaktat hennes gode man för att få hyra hennes garage (som är sammanbundet med mitt, de är lixom avspärrade 2 å 2) Men hon ville ha så mycket så då blev det inget alls av den affären å garaget har stått tomt hela vintern å Daniels bil har tagit upp en p-plats. Dålig stil tycker jag men nu var det inte det som jag tänkte på denna gång utan:

Jag har fått ett livstecken från henne. Eller ett livstecken att hon kanske inte har så lång tid kvar. När vi kom hem idag å körde in bilen i garaget står där ett badkar på hennes sida. Wow!!!

Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0