Badkar

Har sagt det förr å säger det igen. Kan inte leva utan badkar. 1timme hittills, så underbart skönt. Leo har varit i en sväng oxå å fördrivit lite tid. Hihi. Skulle egentligen gå till pulkabacken hade vi tänk men Leo ville hellre spela tevespel. (å nej, kommer han bli en monster nu?)

Jag hämtade Leo tidigt idag, redan vid kl14. Ibland e det lite att göra på jobbet å då passar jag på.

Å ni som känner mig vet att jag älskar å uppskattar snö å vinter den korta tiden vi får ha det här MEN jag saknar att gå i högklackat å ha fina vår/sommarkläder på mig. Fan, ska jag bli en sån där typisk Svenne som älskar att klaga på det man kan göra minst åt, div vädret.

Jaja, jag tänker inte pallra mig ur badet riktigt än utan ska ligga här å fylla på med varmvatten ett tag till. Leo ropar med jämna mellanrum "Heja Leo" från vardagsrummet så han e oxå nöjd med tillvaron.

Middag blir det idag oxå, efter 2 dagars kickstart med Lchf-sallad så e set dax för biffmaraton. Har gjort pannbiff till förbannelse så det finns ett tag framöver. Detta kommer att intas med tzatsiki. Mums mums mums.
Men som alla Lchf-dagar ser jag mest fram emot kvällsfilen med den dagliga chokladrutan.

Hehe, ja nog babblat (ja jag e på bra humör idag bland annat för att jag har en underbar son som alltid e snäll å go å för att jag har en underbar pojkvän som jag älskar över allt annat OCH för att jag kunde slösa på mig över en timme i badkaret utan dåligt samvete)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0