Sjukdom

Alltså det här med oro och ångest som ibland övergår i rena panikattacker, det e skitjobbigt. Det går verkligen i vågor och just prick nu å några dagar tillbaka e det lågt. Ett konstant tryck (lätt molande sådant) över bröstet och så himla lätt till gråt och massa massa tankar som snurrar i huvudet. Minsta lilla kan utlösa nåt som bara blir mer och mer. I lördags hade jag en full panikattack och låg på golvet i badrummet och hyperventilerade. Det e fan jobbigt att bara skriva ner detta och erkänna sig svag men men., det e en del av mig nu. Undrar dock ibland om man ska gå tillbaka till en doktor och få en till utredning. Vet inte men det känns som det e nåt. Jaja. Nu ska jag göra som jag gjort större delen av dagen; sova. (Man blir VÄLDIGT trött av att må såhär) Fast jag vill bara avsluta med att säga att jag e nöjd och glad hur mitt liv har blivit senaste månaderna. Daniel och Leo är det bästa som hänt mig och jag ser fram emot många långa år tillsammans allihopa. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0