Hej hej

Blogg

Hejsan. Ja alltså jag hatar ju att prata om det som har varit å uppdaterar inte gärna bakåt i tiden men denna gång måste jag nog det.
Läste mina senaste inlägg här å inser att livet vände (syftar på 30/9)

Sover bra gör jag fortfarande inte men absolut inte så som jag sov just då.

Här hemma har lite ändringar skett, adventspyntet e uppe och julstämningen har infunnit sig tack vare snön. Och ja just det, en del tack vare att numera så bor min älskade pojkvän även här med oss. Han sa upp sin lägenhet i fredags! Lägenheten han sa att han ALDRIG skulle lämna när vi träffades. Hihi.
Och just det, han e inte min pojkvän längre för den 10/11 -12 förlovade vi oss och tanken e väl att gifta sig inom ett år ca.

Leo har fått träffa en talpedagog och allt ser bra ut där, han kämpar med att prata "rätt" men hon tyckte inte han behövde nån åtgärd ännu, där känns vi överens. :-)

Igår lördag var vi på Ikea och inhandlade en ny byrå för att göra inflytten mer smidig, mamma å pappa håller på att bygga ett skrivbord som ska in i sovrummet eftersom D gärna sitter vid datorn duger inte mitt lilla skrivbord (helt korrekt)

Leo har inte riktigt förstått att D's hem är här nu för han säger att vi ska åka hem till D när vi pratar om att han bor här.

Livet i stort kretsar kring Leo, innebandy å hemmaliv. I love it.


Kommentarer
Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira - syskon på väg

men gud va kul att han har flyttat in hos er nu :) riktigt skoj Sara.

vi får fan ses nån dag grannen.
kram

2012-12-05 @ 16:59:26
URL: http://www.josephinewestling.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0