måndag .. (ligger en dag fel ju)

jag bannade mig själv för några dagar sen. jag har infört nappflaska igen. som en del i nattningsrutinen. suck .. fast frågan e om inte fördelarna med att få honom att somna i sin egen säng kl 1930 e större än nackdelarna med att ge honom en nappflaska?

innan somnade han ju i min säng mellan kl 20 å 22.. ibland senare .. så detta känns bättre. å sen e det en matsked sylt å 2.5dl fil i nappflaskan, inte välling. :p men det går bra med det iaf.
fast ikväll försvinner hans säng från rummet för målning så vi får se om han ens vill somna där inne då. ska försöka bädda på golvet med alla madrasser och täcken jag har så det blir lite mysigt iaf.

regn i morse. jag gillar regn. hellre det än inget väder alls!




nu e det dax att sätta igång och jobba ikapp lite :P hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0