regn regn regn

leo ville gå ut nyss å det fick han väl .. kvällen blir ju helt upp å ner när han sover så där konstigt å han har inte varit ut på lekplatsen nåt alls idag.
men det drog snabbt i hop till regn .. så han fick gå in.. men jag gick ut ..
verkar som att gräsmattan har blitt min älskling detta år .. för nu har jag lagt ut blåkorn i spöregn kl 2130 på kvällen .. haha



men gräsmattan e redan gôr lång så jag måste måste måste klippa gräset, antingen imorgon eller på söndag .. verkligen verkligen verkligen .. hoppas jag hinner.
men det e så trist att klippa gräset när man måste. det e roligare att göra det när man bara råkar göra det. när det passar in i vad man gör just då.

men så e det. ändå en stor fördel att ha en egen gräsplätt så jag ska inte klaga. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0