lördag

i lördags var mamma, jag å leo ner på stan för div småinköp. hälsade även på min pappa som jobbade denna dag. var visst nå cykeldag på torget, massor med cyklar att köpa, uppvisning å andra saker som e nyttigt att ha när man cyklar.



sen åkte vi till sätra igen för sen lunch .. själv mådde jag ganska kasst å låg på soffan till det plingar på dörren å lukas, linda och erik kommer :p
mycket trevligt och vi blev kvar ännu längre än vad vi hade tänkt :p

kom hem kanske 2030, leo kollar på film medan jag grejjar å fixar tills dagen efter (dvs söndag)

kl 22 tycker jag att det börjar bli dax att lägga sig så leo som fortfarande e uppe traskar raka vägen till min säng å somnar. :p




jag resumerar denna dag i morgon .. så jag återkommer! :P (ps, denna vecka kommer jag har sjukt mkt å göra, så om det råkar bli att jag glömmer nån, eller att svara på ett sms eller nåt så ber jag om ursäkt i förväg.)

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0