Läskigt .. :(

idag kl 1134 kom samtalet man inte vill få som förälder.

Leo hade satt i halsen vid maten. Inte fått nån luft. De hade vänt honom men det hände inget. Grävt med fingrarna. Tillslut hade han börjat kräkas och fick då luft igen .. De andra barnen vart chockade och Leo gick inte att få lugn. Jag hör honom i bakgrunden under det korta samtalet.

Åker dit så fort jag kunde och hittar honom i en soffa. Lugn, nästan apatisk. Sitter bara å stirrar ut i luften. Kanske chockad.
När han märker att jag e där blir han bättre. Kramas och försöker berätta. Sitter på soffan på dagis i 30 min innan vi börjar åka hemåt.

Väl hemma är han som vanligt igen. Nu har jag sovit en sväng å Leo vilat. Han har käkat en bulle och en banan så ätandet är det inget fel på som tur e ..

Hmm, nästa gång? Vad händer då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0