grinmaraton idag?

oj vad hände i morse egentligen?
leo var hur busig som helst hemma å sen klädde vi på oss å gick utanför dörren.

där hör vi en unge skrika å grina .. cyklar iväg å ser att ungen inte vill gå utan åka i vagnen men vagnen var full i småsyskon så det gick ju inge bra.

kommer mot dagis (ca 30sekunders cyklande) och hör massa barnskrik å grin igen ..
går in på dagis å 2 ungar har separationsångest. på leos sida är yttligare en med separationsångest å skriker å grinar .. full kalabalik.
2 vikarier på gården å en ordinarie bakom byggnaden för att vinka med yttligare en hysterisk unge ..

bra start på dagen tänker jag, leo kommer nog känna av stämmningen å bli ledsen med .. men nejnej .. han gick till sandlådan, gav mig nellie, ett hejdå å en puss .. sen fick jag gå ..
jag lära tillåmed säga till fröken att vi hade kommit, tror inte riktigt de såg oss när vi gled in tysta i kalabaliken.





jaja .. nu ska jag inte göra nåt ett tag å sen ta bussen in till stan. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0