utflykt i hemlingby

leo har sovit sen halv sex. han sov ju aldrig nån middag.


på eftermiddagen fick jag tokpsyk å lära hitta på nåt. som tur e mår leo mkt bättre och var med på noterna så vi åkte upp till hemlingby å kollade på djuren lite.



efter hemlingby så åkte vi till sätra å fikade lite. sen hem å sov ;)
jag har bara legat på soffan sen leo somnade och innan han somnade fick jag ett tokpsyk å kastade undan alla legoklossar, puzzelbitar och järnvägen. e fruktandsvärt trött på att städa plocka städa plocka .. MEN det har mkt med att vi spenderat massa dygn inomhus bara liten och jag, man blir ju så instängd och uttråkad.

men men .. ska förflytta både mitt å leos arsel till sängen snart. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0