sms från igår kväll

så här gick konversationen igår kväll.
sara skriver:
okänd skriver:

2243: Vaken? :)
2246: Vem?
2248: Peter, tänkte se om du kunde godkänna fotningarna vi gjorde för intranätet idag :) Har du inte mitt privata nummer?
2249: Peter vem? Intranät?
2255: Peter Jacobsson. Ja, bilderna vi tog idag som ska upp på intra..
2256: Jag hinner inte nu.
2258: Hinner inte vadå?
2300: Ja godkänna. Ska sova. Ses imorgon (?)
2303: Absolut :)
2305: Godnatt snygging
2306: Oj, tack. Hade jag inte trott du tyckt. :) Ja, vi ses ju efter 10 när mötet är klart. Ser fram emot det.



När jag läser igenom detta i efterhand så e det ju skit kul .. Frågan e om det e nån som skojjar med mig eller om det e nån stackare som trott att jag var nån annan. Skulle vilja se det mötet mellan dem efter kl10 idag.
Å varför skickar han en bild på sig själv till mig när jag frågar vem det e. hmm .. bilden e döpt till peterintra så det verkar ju stämma med verkligheten.
numret är inte registrerat så det går inte att få nån hint så. mkt spännande.

jag hoppas att det blir en fortsättning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0