no more fun

jag e ledsen .. som jag tidigare har nämnt har mitt hår gett upp .. blitt som svinto efter alla blekningar .. nu har håret helt sagt upp sig ..
har blekt håret idag igen, kändes inget annorlunda men håret sitter inte så mkt kvar .. å svinto-partiet av hår blev värre .. har klippt av mig luggen hittills ..
går inte att ha det såhär längre .. tar hur lång tid som helt att försöka borsta håret och torka det varje gång man duschat. inte kul alls .. å ju mer man sliter destå mer går av å destå svårare att reda ut ..

helst borde jag raka av allt, eller behålla kanske 4-5cm å sen låta det växa ut igen .. suck ..
men det värsta e borta nu iaf iom att luggen försvann och blev onaturligt kort.

så, nu går det blonda håret i graven oxå .. inte kul alls .. jag vill vara blond .. :( men håret orkar inte mer. jag kommer antagligen fortsätta färga det men i nån färg som är lik min vanliga ..
detta är en stor sak för en inbiten blonderare. jag mår faktiskt lite dåligt över att jag bara kan ha blont hår i några veckor till .. :(:(:(:(
kommer ha riktigt ångest den dagen det blir mörkt (-are) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0