nice!!

det var riktigt kul med fuegon. massa jobbigt å massa rumpskak som inte riktigt passar mig MEN svettades järnet! det e det jag gillar .. början bara skrattade jag åt mig själv men sen började jag räkna takten å då gick det bättre.
blir kanske inget repris på ett tag men nåt annat, som step tillexempelt. skulle vara kul.

dans fuego får 4.5 stjärnor av 5.

nu sover leo iaf. ska bära över honom i hans säng för han har sovit för mycket i min säng på sista tiden. men det e ju verkligen det enda som funkar för att söva honom men det ska bli ändring


dagen skörd av bilder .. alla bilder beror på fint väder :p






bild från hemlingby där jag spenderade förmiddagen idag



nu har jag massa energi tills i morgon när jag å leo åker till ockelbo för en dagstrip. det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0